tirsdag den 7. august 2012

Træt

det må helt klart være det ord der beskriver mig bedst idag... Igår fik vi tørret støv af i hele lejligheden samt pudset vinduer både indenfor og udenfor, så vi besluttede os for at støvsugningen og gulvvasken måtte vente til idag... Så det har vi brugt dagen idag på...

Pisse hårdt når det er varmt, men nu skinner hele lejligheden oz bare... så kan vi heldigvis slappe lidt af de næste par dage... og så behøver vi ikke knokle fredag så det skal se ordentligt ud til lørdag... Det er guld...

Nu er der kun 4 dage tilbage... det er helt vildt som tiden går... Havde hørt mange sige at de sidste par uger fremtil brylluppet ville gå langsomt, men synes ikke de går spor langsomt, de flyver helt afsted synes jeg... Det er da godt at jeg havde været i god tid med nogle af forberedelserne... :) og resten er nu oz kommet ret hurtigt med synes jeg... :)

Lige nu slapper jeg bare af :) det er oz nødvendigt engang imellem... ss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...