mandag den 21. januar 2019

Året hvor....

Har tidligere lavet sådan et "året hvor" indlæg, når vi er kommet ind i et nyt år, og i år gør jeg det så igen.

2018 blev året hvor: 
  • vi holdt barnedåb for vores første mirakel. 
  • vi fandt ud af, at Silas, stik imod alle odds, skulle være storebror. 
  • vi oplevede alle vordende forældres mareridt, da fødslen pludselig var i gang, og Niclas kom meget akut til verden - 2 måneder for tidligt. 
  • vi for alvor stiftede bekendtskab med ordet "præmatur". 
  • jeg gennemførte et meget akut kejsersnit helt alene. 
  • jeg ikke helt har fået blogget helt så meget, som jeg gerne ville. 
  • sommeren var helt uovertruffen - og jeg tilbragte en stor del af den på neonatal afdelingen på Kolding Sygehus. 
  • min mor fyldte 60. 
  • jeg traf en beslutning om at blive steriliseret - efter den oplevelse med Niclas' for tidlige fødsel, turde jeg ikke tage flere chancer med endnu en graviditet. 
  • jeg blev opereret for galdesten. 
2019 bliver året, hvor:
  • Vores 2. Lille mirakel Niclas skal døbes. 
  • Silas er startet i Vuggestue. 
  • Jeg skal nyde en sommer uden at være gravid. 
  • Jeg vil overveje Bloggens fremtid nøje. 
  • Vi endelig skal til Skiveren igen. 
  • Vi får lavet nogle småting herhjemme, som virkelig pynter. 
  • Vi skal fejre endnu en 1 års fødselsdag. 
  • Silas og jeg var indlagt små 3 dage på børneafdelingen. 
Der skal selvfølgelig nok ske en masse andre spændende ting, men det tager vi som det kommer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...