mandag den 4. august 2014

Sidste dag ind aktivering

I dag er min sidste "feriedag" inden jeg skal starte i aktivering i morgen... Det er bestemt ikke fordi jeg gider... men jeg skal jo... og prøver at give det en chance for at se, hvad det er for noget...

I morgen er da heldigvis også en kort dag, da jeg først skal møde kl. 10 og skal gå igen 11:45 pga sygehusbesøg... ved ikke om de vil brokke sig over det, men sådan er det jo bare... det må de jo bare acceptere...

Det er helt rart det ikke er så varmt i dag... det er lidt lettere at holde til, når vi ikke har de der 28 grader allerede fra morgenstunden.. dermed ikke sagt at det ikke bliver varmt senere, for det kan det jo sagtens nå, men lige nu nyder jeg det :)

Jeg har jo, som I kan se, fået ændret mit billede i headeren herinde... nu hvor Jessica ikke gider have noget med os at gøre længere, så er der jo (i min verden) ingen grund til at have hende med i mine billeder herinde... Kald mig kynisk, men sådan er det nu altså.

Er i gang med en julegave til mine forældre... det er lidt af en opgave... er ved at lave et fotoalbum med en masse gamle billeder af familien.. det er sjovt nok at sidde og se mange af billederne.... har taget lidt over 20000 billeder siden 2004, så der er lidt at vælge imellem :)

Jeg er så småt kommet lidt i gang med julekalenderen til bloggen... men synes det er svært at finde på så mange indlæg, så jeg er glad for at jeg er kommet i gang tidligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...