søndag den 24. august 2014

Efterårsagtig stemning

Alt det regn og blæst minder mig ret meget om efterår.. synes ellers der var nogle "kloge mennesker" der påstod sommeren skulle vare frem til omkring oktober, meeeen der er altså helt ærligt ikke meget sommer over vejret lige nu...

Har ligget på langs med migræne det meste af dagen i dag.. det er jo så hyggeligt... eller noget...

Stofa har stadig ikke nosset sig sammen med vores internet.. er sq ved at være lidt (forstå:MEGET) træt af det.. savner mit internet...

Har fået lavet en masse kort de sidste par uger... men kan ikke rigtig lægge billeder ind så længe jeg ikke kan komme på nettet...

Håber I alle har haft en super weekend...

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er dejligt at vejret skifter lidt frem og tilbage lige nu.. Så er der både plads til at gå lidt i hi på sofaen og til dage hvor man kan opholde sig ude..

    Jeg var jo så heldig at få et af dine fine kort, synes virkelig det er søde.. <3

    Håber jeres internet snart er tilbage og at du har det godt.
    Kunne læse at du har haft det skidt, håber snart du får det bedre..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du fik både julekort sidste år og fødselsdagskort i år, så mon ikke du når at få nogle flere :) det tror jeg bestemt ikke er utænkeligt :)

      Det går stille og roligt lidt bedre, men der er lang vej endnu.. men det er der jo ikke rigtig ret meget at gøre ved, så jeg tager en dag af gangen.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...