fredag den 22. marts 2013

Forkølet.....

Jeg er blevet totalt forkølet med hele snuden stoppet.... Så jeg er fru ynkelig de her dage, hvilket da også er ok, hvis man spørger mig :-)

Men nu hvor jeg ligger syg, så får jeg spillet lidt World of Warcraft... Har ikke spillet siden omkring starten af Januar, så det hygger jeg mig med... Bent spiller oz, dog har han ikke spillet siden jul, så han må jo oz i gang på et eller andet tidspunkt :-)

Solen skinner idag... Rigtig skønt... Gider seriøst ikke mere sne nu..

Teenageren skulle have kage med i skole i onsdags, så jeg havde lavet gule og grønne cupcakes (se billeder), og de var et hit... Noget sf rosen var at de smagte mega godt og st de var mega seje.. Jo jo, det er store ord når det kommer fra sådan nogle unger ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...