søndag den 17. marts 2013

For den da hvor det blæser....

Skal da lige love for, at det stormer idag... Hele formiddagen har solen skinnet - dog med blæst - men nu stormer det da for vildt... Så er det jo godt at jeg har en rigtig vær-syg-dag... Er blevet ramt af den influenza, som sætter sig i nakke og ryg, så jeg har haft det dårligt den seneste uges tid... og da det ikke blev bedre, så har Bent beordret mig til at tilbringe dagen på sofaen under dynen... Og hvis det ikke skal blive ved med at være sådan her, måtte jeg jo hellere følge ordren.

Så jeg sidder her med min computer og spiller... mens Top Gear kører i fjernsynet... jojo, det er hygge :)

Glæder mig helt vildt til det bliver rigtig forår, så vi kan komme i haven og gøre den pæn... huset her, har jo stået tomt i ca 2 år, så haven trænger til en kærlig hånd :) men det skal vi nu oz nok klare... Vi har nogle ideer til nogle ting vi gerne vil have lavet, så nu venter vi bare på at kunne komme igang :)

Nu er der heller ikke engang en måned til min fødselsdag.. helt vildt som tiden flyver... synes ellers ikke det er så længe siden jeg fyldte 30, men det er næsten 1 år siden... DYB KRISE at være så "gammel"... tsk tsk...

Nå, vil smutte igen... Ha en skøn søndag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...