lørdag den 2. marts 2013

En weekend i familiens tegn

I går var vi hjemme ved mine forældre og spise... de ringede og spurgte om ikke vi havde lyst til at komme forbi, og det kunne vi da godt... Gratis mad er aldrig dårligt *ss*

I dag er vi så i Kolding igen... min lillebror fylder 26 på mandag, så han holder fødselsdag i dag... helt vildt at tænke på han allerede er så gammel (jeg selv ældes absolut ikke så hurtigt - HOST HOST)... Kan huske det tydeligt endnu, da han blev født... jeg var så skuffet over det bare var sådan en lille rynket én jeg havde fået som lillebror - havde da sat næsen op efter at det var en jeg kunne lege med... men der blev jeg jo så bare snydt... ej er jo glad nok for ham i dag, så i dag er han jo god nok at have :)

Jeg havde så lovet at lave cupcakes til i dag, så det stod vi og gjorde i går aftes Bent og mig... Så nu er vi spændte på hvordan de smager... om de kan spises eller om det er en ommer... *griner*

Ej så slemme kan de nok ikke være... eller det håber jeg da ikke de er...

I morgen er planen at der skal gøres hovedrent derhjemme... hmm.... ja det skal jo gøres... så må nok bare i gang og så går det nok altsammen... Bare der kommer lidt solskin, så går det nok som en leg... eller noget... *ss*

Ha en forrygende weekend derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...