fredag den 15. november 2013

Der er liv i mig endnu...

Beklager meget at bloggen har været rigtig stille de sidste par uger...
Grunden er meget simpel - vi er flyttet midlertidig hjem til mine forældre indtil vi overtager huset i Vamdrup...Det gik simpelthen ikke at bo i Varnæs uden varme, med et tag der endnu ikke er lavet, kælderen sejlede med vand og pga de manglende tagsten regnede det ned i badeværelset.. og kald mig bare sippet, men det kunne vi simpelthen ikke bo i....

Så nu bor vi midlertidig i Kolding... og det må trods alt siges at være bedre...

Men alt det flytning og de lange køreture frem og tilbage har gjort, at energien simpelthen ikkehar været der til bloggen... men nu er der lidt mere ro på, så må hellere i gang igen...

Her de her dage mens vi har boet hjemme ved mine forældre, har Bent, min bror og jeg været ude og gå med hundene ca en time hver aften... håber det giver gevinst på vægten :-) om ikke andet skader lidt motion hverken os eller vovserne...

1 kommentar:

  1. Du skal ikke beklage søde.. ;)
    Dejligt lige at se lidt på bloggen igen, men ved jo at du har haft utrolig meget at se til og er kun glad for at i endelig er væk fra det sted.

    Hvornår kan i flytte ind i huset??

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...