torsdag den 18. juli 2013

Der er stadig liv i mig...

Har bare ikke lige fået opdateret de sidste par uger... Havde lukkevagt på arbejde i sidste uge, så var først hjemme ved 17:45 tiden, og så skulle der lige spises... så orkede ikke at tænde computeren ret meget om aftenen, når jeg er på vej i seng ved 22 tiden... Det er ikke sådan når man lige skal vænne sig til at være i gang igen...

Men der er liv i den gamle krop endnu :) selv om varmen er ved at tage livet af mig indimellem... kan slet ikke holde til den strenge varme... men hva, skal jo ikke brokke mig, for det er da trods alt bedre end konstant regnvejr...

Kom galt afsted på arbejde forleden... jeg skulle samle noget tøj op fra gulvet, og da jeg så bukker mig ned, væltede det ene tøjstativ ned over mig... det ramte mig lige ved venstre øre, så jeg har bøvlet med hovedpine og kvalme side... tror måske jeg har fået mig en mindre hjernerystelse... men det går nu nok...

Ville bare lige hurtigt opdatere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...