torsdag den 25. april 2013

Så ser det ud som om lockouten er omme....

Nu er jeg godt nok hverken skolelærer eller elev, men derfor var det en ganske god nyhed at vågne op til i dag... at regeringen har grebet ind i lockouten... Vores kære teenager er simpelthen blevet noget så ufattelig doven, her mens hendes skolegang har været begrænset... Så vi glæder os ufattelig meget til hun skal afsted på fuld tid igen....

Selvfølgelig skal man se det fra to sider, så jeg hverken kan eller vil udtale mig om lovforslaget på lærernes vegne, men kun som forældre sige at jeg håber skolerne starter igen på mandag...

Så er det store Bededag i morgen... og vi følger jo traditionerne her i huset, så selvfølgelig skal vi da have varme hveder i aften.... Det fik vi godt nok også forleden aften, hvor min svigerfar var på besøg fra Viby Sj.

Jeg har lidt forskellige ting i ærmet til bloggen, som jeg håber jeg får lavet om indenfor de næste par dage, men nu må vi se, hvor meget det bliver til... Men jeg håber da jeg kommer lidt i gang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...