mandag den 11. september 2017

Ugens hurtige (uge 34+35+36)

De sidste 3 uger har jeg ikke fået skrevet de hurtige, da jeg jo har været indlagt med vores lille vidunder på neonatal. Derfor har jeg lavet et fælles indlæg: 

Uge 34:
  • Vi var til vægtscanning, hvor Silas blev skønnet 35% under gennemsnit, og der blev derfor planlagt igangsættelse. 
  • Vi mødte op til igangsættelse, som dog endte med akut kejsersnit. 
  • Vores lille vidunderbaby kom til verden torsdag d. 24. august kl. 10:35.
  • Jeg måtte sande, at jeg på ingen måde havde været mentalt forberedt på at vores lille søn kunne komme til verden så hurtigt. 
Uge 35:
  • Vi tilbragte hele denne uge på sygehuset Silas og jeg. Bent var inde og besøge os hver dag, men tog så hjem til hundene om aftenen.
  • Vi modtog fødselsattesten fra kirken, og det var stadig helt underligt at se mit navn stå på et stykke papir som nogens mor. 
  • Min mor havde fødselsdag, og hun og min bror kom over på sygehuset til Bent, Silas og mig med kage, så vi fik fejret hende, selv om vi lå på neonatal. 
Uge 36:
  • Vi blev udskrevet onsdag. 
  • Mine forældre, min bror og Bent havde sørget for at der selvfølgelig stod en stork ude i indkørslen. 
  • NFL sæsonen startede (meget passende, når nu Silas og jeg kom hjem). 
  • Vi fik booket dato til barnedåb. 
  • Vi skulle lige vænne os til at være hjemme fra sygehuset. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...