søndag den 20. august 2017

Ugens hurtige (uge 33)

Så er søndagen atter over os, og det er dermed tid til endnu en omgang af de hurtige:
  • Vi har været ude og gå lidt nærmest hver dag den forgangne uge.
  • Jeg har fået skåret en del ud til julekort (nu skal de så bare laves).
  • Mine forældre og bror har været herude og spise nogle gange, og vi har bare hygget os.
  • Vi fik lavet en alternativ kravlegård til Silas.
  • Der var Crazy Hours her i Vamdrup i fredags, og mine forældre og bror var herude og spise, og så gik vi samlet rundt i byen og kiggede. Det var hårdt for den gravide her, vil jeg godt lige pointere.
  • Plukveerne har virkelig taget til denne uge, og det sætter selvfølgelig nogle begrænsninger for, hvad jeg kan foretage mig.
  • Vi har fået bestilt et par julegaver, som nu bare skal ankomme med posten :)
  • Jeg har ikke været så god til at være online på de sociale medier denne uge - det er som om graviditeten virkelig har drænet mig denne uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...